Znak sprawy: OKK - 01/10 Wielgomłyny, dnia 27-01-2010 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 4 845 000 EURO

1. Zamawiający: GMINA WIELGOMŁYNY

97-525 WIELGOMŁYNY ul. Rynek 1

pow. radomszczański, woj. łódzkie

NIP 772-226-07-02 REGON 590648161

tel. (0-44) 787-10-87

fax (0-44) 787-10-82

www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:

Pan Sławomir Kuligowski - tel. (0-44) 787-10-87

pokój nr 6, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.

3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Budowę mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Krzętów”, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański.

Zakres robót podzielony został na dwa etapy:

I etap - obejmuje budowę mechaniczno biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości Qdśr = 110 mł/d wraz z instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi zasilającymi: elektrycznymi, wodociągowymi i kolektorem ściekowym.

Podstawowe elementy oczyszczalni ścieków:

Punkt zlewny ścieków dowożonych

Szybkozłącze do odbioru ścieków

Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków

Pomiar przepływu ścieków

Zbiornik rozprężny ścieków dowożonych

Dozowanie ścieków

Oczyszczanie mechaniczne ścieków połączonych

Automatyczne sito skratkowe

Piaskownik pionowy

Oczyszczanie biologiczne ścieków połączonych

Dwukomorowy selektor – warunki beztlenowe stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry dla celów rolniczego wykorzystania

Komora denitryfikacji/nitryfikacji

Osadnik wtórny pionowy – separacja osadu od ścieków

Stacja dmuchaw w budynku technicznym oczyszczalni

Mechaniczne odwadnianie osadów nadmiernych w budynku technicznym oczyszczalni

System sterowania pracą obiektu

II etap - obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków z tego:

- kanalizacja grawitacyjna z rur PVC Ř 200 mm o długości 4286,20 mb.; z rur PVC Ř 160 mm

o długości 1079,80 mb.;

- kanalizacja tłoczna z rur PE Ř 63 mm o długości 129,30 mb.; z rur PE Ř 90 mm o długości

1335,60 mb.; z rur PE Ř 110 mm o długości 768,20 mb.;

- przepompownie ścieków zbiorcza sztuk 8, indywidualna sztuk 3.

Kod CPV: 45232421-9, 45231300-8, 45231000-5, 45233220-7, 45223500-1, 45252124-3, 45232000-2,

45232200-4, 45233142-6.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:

- etap I do 15.05.2011 roku.

- etap II do 15.06.2012 roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:

- cena (koszt) - 100 %

 

 

 

 

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

- formularz można odebrać- :

osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 6, lub za zaliczeniem pocztowym

cena formularza: 200,00 zł + VAT słownie: dwieście złotych + VAT.

Treść specyfikacji (w formacie PDF):

- SIWZ

- załączniki 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 i 12.

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia wraz z wymaganymi dokumentami o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć również:

1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy;

2) akceptowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy;

3) wypełnione i podpisane kosztorysy ślepe;

4) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

9) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

10) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

11) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

12) oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

13) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

14) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

15) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

16) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

8. Miejsce i termin składania ofert:

- miejsce składania:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5, w terminie: 2010-03-15 do godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

- miejsce otwarcia:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5 w dniu: 2010-03-15 o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – 150 000,00 zł.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień dodatkowych wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5. Roboty uzupełniające

i dodatkowe, których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.

 

 

INFORMACJA

W związku iż Załącznik nr 12 ( pliki o nazwie pro-oczysz.7z) ma wielkość około 120 MB, został on skompresowany do archiwum ZIP przy pomocy darmowego ogólnie
dostępnego narzędzia   7-zip v.4.65 i podzielony na 5 części. Aby odczytać pliki należy pobrać aplikację z sieci
internet i wypakować zbiór plików do jednego katalogu.
Pozostałe załączniki zostały skompresowane do archwium RAR