Znak sprawy: GOZ – 01/10 Wielgomłyny, dnia 13-04-2010 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 4 845 000 EURO

1. Zamawiający: GMINA WIELGOMŁYNY

97-525 WIELGOMŁYNY ul. Rynek 1

pow. radomszczański, woj. łódzkie

NIP 772-22-60-702 REGON 590648161

tel. (0-44) 787-10-87

fax (044) 787-10-82

www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:

Pan Sławomir Kuligowski - tel. (0-44) 787-10-87 wew. 105.

Pokój nr 6, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.

3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Wykonanie prac remontowych budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Wielgomłynach”, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie.

Zakres prac obejmuje:

I. WYMIANĘ STOLARKI

1) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej – 16,69m2,

2) wymianę stolarki okiennej – 16,74 m2,

3) demontaż starych i montaż nowych parapetów – 32,70 m.

II. REMONT DACHU, RYNIEN I KOMINÓW

1) rozebranie obróbek blacharskich murów, okapów, kołnierzy, gzymsów – 31,83 m2,

2) wykonanie nowych obróbek blacharskich – 31,83 m2,

3) naprawy pokrycia papowego, wstawiane łat do 1 m2 - 12 szt.,

4) rozebranie starych rynien z blachy – 89,60 m.,

5) montaż nowych rynien z PCV – 89,60 m.,

6) przemurowanie kominów z cegieł – 2 m3.

III. REMONT ELEWACJI ZACHODNIEJ BUDYNKU

1) odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach zewnętrznych – 150,123 m2,

2) demontaż izolacji z płyt styropianowych-suprema – 150,123 m2,

3) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy elewacyjnej – 150,123 m2.

IV. MALOWANIE BUDYNKU

1) skucie nierówności betonu na ścianach – 15,43 m2,

2) wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej - 16,50 m2,

3) przygotowanie starego podłoża pod malowanie – 837,142 m2,

4) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi – 837,142 m2.

V. REMONT POMIESZCZENIA

1) zamurowanie otworu w ścianie na zaprawie cementowo-wapiennej – 1,20 m2.

VI. UŁOŻENIE LASTRYKO

1) skucie nierówności betonu na schodach zewnętrznych – 5 m2,

2) demontaż płytek na schodach zewnętrznych – 5 m2,

3) wykonanie posadzek wylewanych lastrykowych jednowarstwowych – 15 m2,

4) malowanie farbą olejną barierek schodowych – 5 m2.

VII. PRACE PORZĄDKOWE

1) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadunku i wyładunku – 25 m3.

Kod CPV: 45453000-7.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:

- do 31.07.2010 roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:

- cena (koszt) - 100 %

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

- formularz można odebrać:

osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 6, lub za zaliczeniem pocztowym

cena formularza: 10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.

Treść specyfikacji (w formacie PDF):

- SIWZ

- załączniki 1,2,3,4,5,6,7,8,9.

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć również:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy;

- wypełniony i podpisany formularz kosztorysowy;

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania;

- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8. Miejsce i termin składania ofert:

- miejsce składania:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5, w terminie : 2010-05-11 do godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

- miejsce otwarcia:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 7 w dniu 2010-05-11 o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.