Znak sprawy: DrBS – 01/10 Wielgomłyny, dnia 28-06-2010 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 4 845 000 EURO

1. Zamawiający: GMINA WIELGOMŁYNY

97-525 WIELGOMŁYNY ul. Rynek 1

pow. radomszczański, woj. łódzkie

NIP 772-22-60-702 REGON 590648161

tel. (0-44) 787-10-87

fax (044) 787-10-82

www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:

Pan Sławomir Kuligowski - tel. (0-44) 787-10-87 wew. 105.

Pokój nr 6, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.

3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Budowę ogólnodostępnego kompleksu sportowo – rekreacyjnego etap I (drogi)”, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie.

Zakres prac obejmuje:

I. Prace pomiarowe:

1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – 0,214 ha;

II. Drogi:

2) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników głębokości 30 cm – 180 m˛;

3) podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna grubości 15 cm po zagęszczeniu – 180 m˛;

4) podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna grubości 8 cm po zagęszczeniu – 1500,15 m˛;

5) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – 1500,15 m˛;

6) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna)

– 1514,15 m˛;

7) ułożenie krawężników betonowych (materiał inwestora) z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej – 175 m;

8) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione zaprawą cementową - 394 m;

III. Warstwa rozsączająca:

9) wykonanie warstwy filtracyjno – rozsączającej – 75 mł;

10) ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 118 m;

11) wykonanie warstwy odsączającej na powierzchni 96 m˛.

Kod CPV: 45233120-6.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:

- do 20.08.2010 roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:

- cena (koszt) - 100 %

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

- formularz można odebrać- :

osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 6, lub za zaliczeniem pocztowym

cena formularza: 10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.

Treść specyfikacji (w formacie PDF):

- SIWZ

- załączniki 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć również:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy;

- wypełniony i podpisany formularz kosztorysowy;

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji

zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania;

- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8. Miejsce i termin składania ofert:

- miejsce składania:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5, w terminie : 2010-07-14 do godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

- miejsce otwarcia:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 6 w dniu 2010-07-14 o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.