Znak sprawy: DrMW – 01/11 Wielgomłyny, dnia 06-06-2011 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 4 845 000 EURO

1. Zamawiający: GMINA WIELGOMŁYNY

97-525 WIELGOMŁYNY ul. Rynek 1

pow. radomszczański, woj. łódzkie

NIP 772-22-60-702 REGON 590648161

tel. (0-44) 787-10-87

fax (044) 787-10-82

www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:

Pan Sławomir Kuligowski - tel. (0-44) 787-10-87 wew. 105.

pokój nr 6, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.

3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Przebudowę drogi gminnej nr 112554E Marianin – Myśliwczów na odcinku od miejscowości Wola Kuźniewska do miejscowości Myśliwczów zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntów: 365, 911 położonych w obrębie geodezyjnym Wola Kuźniewska, 997 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Myśliwczów oraz 334 położonej w obrębie geodezyjnym Myśliwczów w gminie Wielgomłyny”, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie.

Zakres prac obejmuje:

1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 2,603 km;

2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 7800 m˛;

3. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku – 1100 m3;

4. Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu – 5500 m˛;

5. Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna grubości 5 cm po zagęszczeniu – 5500 m˛;

6. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm 1301,405 m3;

7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna asfaltowa grubości 5 cm po zagęszczeniu – 13014,05 m˛;

8. Ręczne plantowanie poboczy – 2600 m˛.

Kod CPV: 45233120-6.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:

- do 30 sierpnia 2011 roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:

- cena (koszt) - 100 %

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

- formularz można odebrać- :

osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 6, lub za zaliczeniem pocztowym

cena formularza: 10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.

Treść specyfikacji (w formacie PDF):

- SIWZ

- załączniki 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć również:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy;

- wypełniony i podpisany formularz kosztorysowy;

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji

zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania;

- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8. Miejsce i termin składania ofert:

- miejsce składania:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5, w terminie : 2011-06-30 do godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

- miejsce otwarcia:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 7 w dniu : 2011-06-30 o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień dodatkowych wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, których potwierdzona przez zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji.