Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko pracy - PODINSPEKTOR DO SPRAW KULTURY FIZYCZNEJ SPORTU i REKREACJI
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Wielgomłyny
z dnia 03 października 2011 roku.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny
Wójt Gminy Wielgomłyny
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy
PODINSPEKTORA DO SPRAW KULTURY FIZYCZNEJ
SPORTU I REKREACJI
Wymiar etatu: 1/2 etatu
w Urzędzie Gminy Wielgomłyny,
ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe, ( preferowany kierunek związany z kulturą fizyczną, pedagogika)
3) preferowane doświadczenie w pracy z młodzieżą w zakresie sportu,
4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw kultury
fizycznej sportu i rekreacji,
6) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o kulturze fizycznej, samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,2) znajomość problematyki kultury fizycznej i środowiska sportowego,
3) doświadczenie w organizacji imprez sportowych,
4) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
5) sumienność, dokładność i skrupulatność,
3. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) prowadzenie właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami eksploatacji
zabezpieczenia i administrowania Hali Sportowej w Wielgomłynach,
2) organizacja pracy i świadczenie usług w zakresie udostępnienia Hali Sportowej uczniom,
klientom indywidualnym i instytucjonalnym,
3) prowadzenie właściwej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej Hali Sportowej,
4) utrzymanie w sprawności urządzeń, sprzętu oraz środków trwałych na obiekcie,
5) zgłaszanie potrzeb remontowych i obiektu i nadzór nad prowadzonymi pracami remontowymi,
6) utrzymanie porządku i czystości na obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami,
7) stosowanie zasad oszczędnego gospodarowania energią elektryczną i cieplną, wodą oraz innymi materiałami eksploatacyjnymi,
8) bieżące zaopatrzenie obiektu w materiały, sprzęt i środki niezbędne do właściwej eksploatacji,
9) przygotowanie planów , analiz i sprawozdań dotyczących działalności Hali Sportowej,
10) udział w planowaniu budżetu w zakresie działalności sportowej,
11) wykonywanie zaleceń PIP, SANEPID, Straży Pożarnej, Policji odnośnie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku,
12) zabezpieczenie mienia oraz właściwego stanu sanitarnego Hali Sportowej,
13) opracowywanie kalendarza imprez i realizacji imprez rekreacyjno-sportowych realizowanych przez Gminę,
14) nadzór nad inicjowaniem i współudział w organizacji imprez sportowych,
15) współpraca ze Stowarzyszeniami kultury fizycznej w zakresie zajęć sportowych i rekreacyjnych dla mieszkańców gminy,
16) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem środków budżetowych przeznaczonych w budżecie gminy na działalność sportową.
4. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1). Dokumenty niezb
ędne:a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) w
łasnoręcznie podpisany list motywacyjny,c) w
łasnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,d) kserokopia dowodu osobistego,
e) kserokopie dokumentów potwierdzaj
ących wykształcenie,f) za
świadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku do spraw kultury fizycznej sportu i rekreacji,g) włas
noręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,h) w
łasnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zawierające klauzulę:” Wyra
żam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dlapotrzeb niezb
ędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 z pó
żn. zm./orazustaw
ą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r./”2) Dokumenty dodatkowe:
Kserokopie dokumentów potwierdzaj
ących ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu, poświadczony dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej).5. Okre
ślenie terminu i miejsca składania dokumentów.Dokumenty nale
ży składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko spraw do spraw kultury fizycznej sportu i rekreacji”w terminie do 14 pa
ździernika 2011 roku do godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul. Rynek 1, 97-525Wielgomłyny (pokój nr 5 osobiście) lub pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
6. Inne informacje.
Post
ępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach( dostępne na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl)Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłyny oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.
WÓJT GMINY
Bogdan Witaszczyk
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Karol Nowicki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karol Nowicki |
Data wprowadzenia: | 2011-10-03 14:23:05 |
Opublikował: | Karol Nowicki |
Data publikacji: | 2011-10-03 14:24:55 |
Ostatnia zmiana: | 2011-10-04 08:13:36 |
Ilość wyświetleń: | 1445 |