OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Wielgomłyny

z dnia 03 października 2011 roku.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny

Wójt Gminy Wielgomłyny

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy

PODINSPEKTORA DO SPRAW KULTURY FIZYCZNEJ

SPORTU I REKREACJI

Wymiar etatu: 1/2 etatu

w Urzędzie Gminy Wielgomłyny,

ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada wykształcenie wyższe, ( preferowany kierunek związany z kulturą fizyczną, pedagogika)

3) preferowane doświadczenie w pracy z młodzieżą w zakresie sportu,

4) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw kultury

fizycznej sportu i rekreacji,

6) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie,

7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o kulturze fizycznej, samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,

2) znajomość problematyki kultury fizycznej i środowiska sportowego,

3) doświadczenie w organizacji imprez sportowych,

4) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

5) sumienność, dokładność i skrupulatność,

3. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1) prowadzenie właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami eksploatacji

zabezpieczenia i administrowania Hali Sportowej w Wielgomłynach,

2) organizacja pracy i świadczenie usług w zakresie udostępnienia Hali Sportowej uczniom,

klientom indywidualnym i instytucjonalnym,

3) prowadzenie właściwej dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej Hali Sportowej,

4) utrzymanie w sprawności urządzeń, sprzętu oraz środków trwałych na obiekcie,

5) zgłaszanie potrzeb remontowych i obiektu i nadzór nad prowadzonymi pracami remontowymi,

6) utrzymanie porządku i czystości na obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami,

7) stosowanie zasad oszczędnego gospodarowania energią elektryczną i cieplną, wodą oraz innymi materiałami eksploatacyjnymi,

8) bieżące zaopatrzenie obiektu w materiały, sprzęt i środki niezbędne do właściwej eksploatacji,

9) przygotowanie planów , analiz i sprawozdań dotyczących działalności Hali Sportowej,

10) udział w planowaniu budżetu w zakresie działalności sportowej,

11) wykonywanie zaleceń PIP, SANEPID, Straży Pożarnej, Policji odnośnie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku,

12) zabezpieczenie mienia oraz właściwego stanu sanitarnego Hali Sportowej,

13) opracowywanie kalendarza imprez i realizacji imprez rekreacyjno-sportowych realizowanych przez Gminę,

14) nadzór nad inicjowaniem i współudział w organizacji imprez sportowych,

15) współpraca ze Stowarzyszeniami kultury fizycznej w zakresie zajęć sportowych i rekreacyjnych dla mieszkańców gminy,

16) nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem środków budżetowych przeznaczonych w budżecie gminy na działalność sportową.

4. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1). Dokumenty niezbędne:

a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

c) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,

d) kserokopia dowodu osobistego,

e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku do spraw kultury fizycznej sportu i rekreacji,

g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zawierające klauzulę:

” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla

potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia

1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 z póżn. zm./oraz

ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r./”

2) Dokumenty dodatkowe:

Kserokopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu, poświadczony dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej).

5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko spraw do spraw kultury fizycznej sportu i rekreacji

w terminie do 14 października 2011 roku do godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul. Rynek 1, 97-525

Wielgomłyny (pokój nr 5 osobiście) lub pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

6. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach( dostępne na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl)

Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłyny oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.

WÓJT GMINY

Bogdan Witaszczyk