OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Wielgomłyny  z dnia 10 stycznia 2013 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny

Wójt Gminy Wielgomłyny

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy

INFORMATYK

Wymiar  etatu: 1/2  etatu

w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny

 

      1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.

 Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1)   jest obywatelem polskim,

2) ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw publicznych,

      3) wykształcenie  wyższe informatyczne, lub informatyczne studia podyplomowe,

4)  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

5)  samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

6) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej,
o ochronie danych osobowych,

7)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku informatyka,

      8)  nieposzlakowana opinia,

      9)  dyspozycyjny.

          2. Wymagania dodatkowe:

 1) komunikatywność,

 2) umiejętność pracy w zespole,

 3) umiejętność organizowania pracy własnej,

 4) znajomość programów komputerowych i systemów operacyjnych.

 

 

 

 

3. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1) utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego, serwis i konfiguracja oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem,

2) kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,

3) pełnienie funkcji administratora systemów,

4) prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,

         5) zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych oraz zabezpieczenie  

             komputerów przed atakami wirusów,

6) administrowanie systemami teleinformatycznymi,

7) administrowanie siecią komputerową Urzędu ,

8) tworzenie kopii zapasowych danych (archiwizacja) w/g obowiązujących przepisów oraz administrowanie nośnikami z oprogramowaniem,

9) wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,

       10) wdrażanie nowego oprogramowania,

       11) konfiguracja drukarek sieciowych i innego sprzętu sieciowego,

       12) przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie usterek,

       13) pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów i programów                     

             komputerowych oraz sprzętu komputerowego,

       14) umiejętność obsługi elektronicznej skrzynki podawczej w jednostce.

       15) współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Gminy oraz Biuletynu    

             Informacji Publicznej Gminy Wielgomłyny.

       16) obsługa multimedialna.

       17) pełnienie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

4. Wskazanie wymaganych dokumentów.

     1). Dokumenty niezbędne:

       a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

       b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

       c) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,

       d) kserokopia dowodu osobistego,

       e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

       f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania

        pracy na stanowisku Informatyka,

       g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw      

         publicznych,

       h) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

         osobowych dla celów rekrutacji zawierające klauzulę:

” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla

potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia

1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 z póżn. zm./oraz

ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r./”

 

 

 

 2) Dokumenty dodatkowe:

Kserokopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu, poświadczony dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej).

5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko INFORMATYKA

w terminie do 25 stycznia 2013roku do godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny (pokój nr 5 osobiście) lub pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

6. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach( dostępne na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl)

Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłyny oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.

 

                                                                                  WÓJT GMINY

                                                                                   Bogdan Witaszczyk