Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania czystości i porządku w gminie
WÓJT GMINY WIELGOMŁYNY
z dniem 25 lipca 2013 roku OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach 1. Stanowisko pracy: Samodzielne stanowisko pracy ds. utrzymania czystości i porządku w gminie 2. Główne zadania wykonywane na stanowisku: 1) prowadzenie księgowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie Wielgomłyny, a w szczególności ewidencjonowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 2) prowadzenie spraw związanych z zastosowaniem umorzeń, odroczeń i rozłożeń na raty zaległych opłat, 3) prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Wielgomłyny, 4) utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, 5) współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, 6) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi w tym sprawozdań budżetowych, 7) kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielgomłyny, kontrola poprawności złożonych deklaracji, 8) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, 9) planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, 10) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, 11) prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, 12) przygotowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy, 13) prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne, 14) kampania informacyjna dotycząca gospodarki odpadami, 15) przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, 16) realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, 17) nadzór nad organizacją odbioru i wywozu odpadów stałych i ciekłych na terenie gminy, 18) prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbiór odpadów stałych i ciekłych od właścicieli nieruchomości, instytucji i podmiotów gospodarczych na terenie gminy, 19) opiniowanie przedłożonych przez podmioty gospodarcze programów gospodarki odpadami; 20) sporządzanie zbiorczych sprawozdań zestawień masy i rodzajów odpadów odebranych przez podmioty gospodarcze działające na terenie gminy, 21) przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami, 22) kontrola realizacji obowiązku pozbywania się nieczystości stałych i ciekłych, 23) obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych,” 3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) wymiar czasu pracy: 1 etat, 2) miejsce pracy: Urząd Gminy w Wielgomłynach ul. Rynek 1 97-525 Wielgomłyny; 3) praca w godzinach od 7:15 do 15: 15 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze), 4) rodzaj pracy – biurowa, przy komputerze, obsługa interesantów, okresowe kontrole w terenie, 5) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Wielgomłynach, 6) pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony; 7) zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem, 8) Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.- wskaźnik poniżej 6%
Lp. Wymagania niezbędne Wymagane dokumenty 1. obywatelstwo polskie własnoręcznie podpisane oświadczenie 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych własnoręcznie podpisane oświadczenie 3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe własnoręcznie podpisane oświadczenie 4. nieposzlakowana opinia opinia lub oświadczenie 5. wykształcenie – wyższe magisterskie w zakresie zarządzania finansami kserokopia dyplomu 6. doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy na stanowisku związanym z finansami kserokopie świadectw pracy 7. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji własnoręcznie podpisane oświadczenie 8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym. zaświadczenie od lekarza Lp. Wymagania dodatkowe Wymagane dokumenty 1. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego zapis w liście motywacyjnym 2. umiejętność obsługi komputera zapis w liście motywacyjnym lub zaświadczenie o ukończ. kursu 3. rzetelność , odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole zapis w liście motywacyjnym 4. Dyspozycyjność zapis w liście motywacyjnym
5. Wymagane dokumenty:
1) dokumenty wymienione powyżej,
2) życiorys (CV) , uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dowodu osobistego
5) kwestionariusz osobowy – wg wzoru dostępnego na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy,
6)kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
W przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłynach ul. Rynek 1 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości i porządku w gminie w terminie do dnia 08 sierpnia 2013r. /liczy się data wpływu/
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacje dodatkowe
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach ( dostępne na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl)
Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielgomłynach oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.
WÓJT GMINY
Bogdan Witaszczyk
Zobacz także | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Bożena Nowak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Michał Hasik |
Data wprowadzenia: | 2013-07-25 08:52:53 |
Opublikował: | Michał Hasik |
Data publikacji: | 2013-07-25 08:57:40 |
Ostatnia zmiana: | 2013-07-25 09:31:59 |
Ilość wyświetleń: | 2054 |