Znak sprawy: CR – 01/08             Wielgomłyny,  dnia 20-11-2008 r.

OGŁOSZENIE  O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 206 000 EURO

1. Zamawiający:                       

GMINA   WIELGOMŁYNY
97-525  WIELGOMŁYNY   ul. Rynek 1
pow. radomszczański,  woj. łódzkie
NIP  772-22-60-702 REGON  590648161
tel/fax  (0-44)   787-10-82
 www.wielgomlyny.bip.net.pl       email:  urzad@wielgomlyny.pl 

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:
 
Pan Sławomir Kuligowski  - sprawy ogólne dot. specyfikacji tel.  (0-44)   787-10-87
Pan Sławomir Jędrzejczyk – sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia tel. 665934207
Pokój nr 8, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach   od   8:00  do   15:00.

3. Zamawiający ogłasza  przetarg  nieograniczony na: 
„Dostawę nowego ciągnika rolniczego rok produkcji 2008 dla Gminy Wielgomłyny”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 4 do siwz. opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego.
Kod CPV: 229370000-3.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:   
-   do 15.12.2008  roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:  
- cena (koszt)     - 100 %

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
- formularz można odebrać: 
       osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 8, lub za zaliczeniem pocztowym 
       cena formularza:  10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.
Treść specyfikacji (w formacie PDF):
- SIWZ
- załączniki 1,2,3,4

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 

8. Miejsce i termin składania ofert:
- miejsce składania: 
siedziba zamawiającego pokój nr 5, w terminie :  2008-12-02  do   godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert: 
- miejsce otwarcia: 
siedziba zamawiającego pokój nr 5  w dniu    2008-12-02  o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji  elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.