Znak sprawy: WIN – 01/09 Wielgomłyny, dnia 20-01-2009 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 5 150 000 EURO

1. Zamawiający: GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W WIELGOMŁYNACH

97-525 WIELGOMŁYNY ul. Radomszczańska 7

pow. radomszczański, woj. łódzkie

NIP 772-217-18-61 REGON 592195893

tel/fax (0-44) 787-10-67

www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl

2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:

Pan Sławomir Kuligowski - sprawy ogólne dot. specyfikacji tel. (0-44) 787-10-87

Pan Czesław Kowalski – sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia (0-44) 787-10-87

Pokój nr 8, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.

3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:

„Budowę windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia

w Wielgomłynach”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 4 i 5 do siwz. opublikowanej na stronie internetowej www.wielgomlyny.bip.net.pl

Kod CPV: 45313100-5.

4. Termin (okres) realizacji zamówienia:

- do 30.03.2009 roku.

5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:

- cena (koszt) - 100 %

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

- formularz można odebrać:

osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 8, lub za zaliczeniem pocztowym

cena formularza: 10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.

Treść specyfikacji (w formacie PDF):

- SIWZ

- załączniki 1,2,3,4,5 i 6.

7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

8. Miejsce i termin składania ofert:

- miejsce składania:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5, w terminie : 2009-.02-10 do godz. 10:00.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

- miejsce otwarcia:

siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5 w dniu 2009-02-10 o godz. 10:30.

10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.

12.Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.

14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.

15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.