Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Hurtowy zakup z dostawą do zamawiającego oleju napędowego", gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie.
Znak sprawy: ZP – 01/09 Wielgomłyny, dnia 15-04-2009 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 206 000 EURO
1. Zamawiający:
97-525 WIELGOMŁYNY ul. Rynek 1
pow. radomszczański, woj. łódzkie
NIP 772-14-10-298 REGON 590091741
tel. (0-44) 787-10-87
fax (044) 787-10-82www.wielgomlyny.bip.net.pl email: urzad@wielgomlyny.pl
2. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:
Pan Sławomir Kuligowski - tel. (0-44) 787-10-87 wew. 105
Pokój nr 6, Urzędu Gminy Wielgomłyny w godzinach od 8:00 do 15:00.
3. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Hurtowy zakup z dostawą do zamawiającego oleju napędowego”, gmina Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie.
Wielkość dostawy oleju napędowego dla całego okresu zamówienia wynosić będzie 30 tys. litrów.
Kod CPV: 23121100-2.
4. Termin (okres) realizacji zamówienia:
- sukcesywnie według potrzeb zamawiającego do 31.12.2009 roku.
5. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie [w %]:
- cena (koszt) - 100 %
6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
- formularz można odebrać:
osobiście w siedzibie zamawiającego, nr pokoju 8, lub za zaliczeniem pocztowym
cena formularza: 10,00 zł + VAT słownie: dziesięć złotych + VAT.
Treść specyfikacji (w formacie PDF):
- SIWZ
- załączniki 1,2,3,4.
7. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy którzy złożą stosowne oświadczenia o spełnieniu tych warunków, a także oświadczenia wynikające z art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
8. Miejsce i termin składania ofert:
- miejsce składania:
siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 12, w terminie : 2009-.04-23 do godz. 10:00.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
- miejsce otwarcia:
siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 12 w dniu 2009-04-23 o godz. 10:30.
10. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
11. Wniesienie wadium – nie dotyczy.
12.Termin związania ofertą – 30 dni.
13. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.
14. Ustanowienie dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy.
15. Zastosowanie aukcji elektronicznej wraz z podaniem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
16. Przewidywane zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Sławomir Kuligowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karol Nowicki |
Data wprowadzenia: | 2009-04-15 12:14:57 |
Opublikował: | Karol Nowicki |
Data publikacji: | 2009-04-15 12:17:25 |
Ostatnia zmiana: | 2009-04-15 12:17:42 |
Ilość wyświetleń: | 1160 |