Ogłoszenie Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 05 maja 2009 roku. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny. Stanowisko do spraw planowania i analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych. /1 etat/
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Wielgomłyny
z dnia 05 maja 2009 roku.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny
Wójt Gminy Wielgomłyny
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
PODINSPEKTORA/INSPEKTORA
do spraw planowania i analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych. /1 etat/
w Urzędzie Gminy Wielgomłyny,
ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim,
2) posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne I lub II stopnia lub ekonomiczne studia podyplomowe
3) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów
4) posiada minimum 2 letni staż pracy w księgowości, preferowane doświadczenie w
księgowości jednostek samorządowych,
5) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych,
6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw planowania i
analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych.
7) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
2. Wymagania dodatkowe: 1) U
miejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office w zakresie arkuszakalkulacyjnego i edytora tekstu,
2) K
ierunkowe wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów,3
) Umiejętności analityczne,4)
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,5)
Sumienność, dokładność i skrupulatność,6)
Znajomość zasad funkcjonowania programów finansowo – księgowych,7) Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
·
ustawy o finansach publicznych,·
ustawy o samorządzie gminnym,·
ustawy o rachunkowości,·
rozporządzeń w zakresie rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej i gospodarkifinansowej jednostek budżetowych
3. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.
1) Ewidencjonowanie ope
racji w księgach rachunkowych budżetu,2)
Ewidencjonowanie sprawozdań budżetowych przekazywanych przez jednostkiorganizacyjne gminy,
3)
Ewidencjonowanie sprawozdań przekazywanych przez Urzędy Skarbowe,4) Przygotowywani
e sprawozdań budżetowych gminy,5)
Przygotowywanie innych obligatoryjnych rozliczeń finansowych na rzecz innych podmiotów tj. Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Wojewódzki, Banki,6)
Przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał dotyczących budżetu gminy,7)
Udział w pracach związanych z przygotowaniem projektu budżetu gminy i informacji opisowej z wykonania budżetu,8)
Bieżąca analiza wykonania planu budżetowego i opracowywanie okresowych analiz zwykonania tego planu,
9)
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie budżetu i uzgadniania sprawozdań budżetowych.4. Wskazanie wymaganych dokumentów.
1). Dokumenty niezbędne: a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
c) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy
d) kserokopia dowodu osobistego,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
stanowisku do spraw administracyjnych i kadrowych,
g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
h) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla celów rekrutacji zawierające klauzulę:
” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 z póżn. zm./oraz
ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r./” 2) Dokumenty dodatkowe:
Kserokopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu, poświadczony dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej).5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko spraw planowania i analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych.
ds. księgowości budżetowej ” w terminie do 22 maja 2009 r. do godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny (pokój nr 5 osobiście) lub pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.6. Inne informacje.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach( dostępne na stronie
www.wielgomlyny.bip.net.pl)Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłyny oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.
WÓJT GMINY
mgr Bogdan Witaszczyk
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Bożena Nowak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karol Nowicki |
Data wprowadzenia: | 2009-05-05 13:35:04 |
Opublikował: | Bożena Nowak |
Data publikacji: | 2009-05-05 13:44:17 |
Ostatnia zmiana: | 2009-05-05 13:54:19 |
Ilość wyświetleń: | 1747 |