OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Wielgomłyny

z dnia 05 maja 2009 roku.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny

Wójt Gminy Wielgomłyny

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko

PODINSPEKTORA/INSPEKTORA

do spraw planowania i analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych.  /1 etat/

w Urzędzie Gminy Wielgomłyny,

ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny

 

 

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne I lub II stopnia lub ekonomiczne studia podyplomowe

3) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg

rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów

4) posiada minimum 2 letni staż pracy w księgowości, preferowane doświadczenie w

księgowości jednostek samorządowych,

5) ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni

praw publicznych,

6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw planowania i

analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych.  

7) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie,

8) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

2. Wymagania dodatkowe: 1) Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office w zakresie arkusza

kalkulacyjnego i edytora tekstu,

2) Kierunkowe wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów,

3) Umiejętności analityczne,

4) Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

5) Sumienność, dokładność i skrupulatność,

6) Znajomość zasad funkcjonowania programów finansowo – księgowych,

7) Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:

· ustawy o finansach publicznych,

· ustawy o samorządzie gminnym,

· ustawy o rachunkowości,

· rozporządzeń w zakresie rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej i gospodarki

finansowej jednostek budżetowych

3. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym.

1) Ewidencjonowanie operacji w księgach rachunkowych budżetu,

2) Ewidencjonowanie sprawozdań budżetowych przekazywanych przez jednostki

organizacyjne gminy,

3) Ewidencjonowanie sprawozdań przekazywanych przez Urzędy Skarbowe,

4) Przygotowywanie sprawozdań budżetowych gminy,

5) Przygotowywanie innych obligatoryjnych rozliczeń finansowych na rzecz innych

podmiotów tj. Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Wojewódzki, Banki,

6) Przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał dotyczących budżetu gminy,

7) Udział w pracach związanych z przygotowaniem projektu budżetu gminy i informacji

opisowej z wykonania budżetu,

8) Bieżąca analiza wykonania planu budżetowego i opracowywanie okresowych analiz z

wykonania tego planu,

9) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie budżetu i uzgadniania

sprawozdań budżetowych.

4. Wskazanie wymaganych dokumentów.

1). Dokumenty niezbędne: a) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

c) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy

d) kserokopia dowodu osobistego,

e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na

stanowisku do spraw administracyjnych i kadrowych,

g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw

publicznych,

h) własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

osobowych dla celów rekrutacji zawierające klauzulę:

” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla

potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia

1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz. 926 z póżn. zm./oraz

ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r./” 2) Dokumenty dodatkowe:

Kserokopie dokumentów potwierdzających ewentualne doświadczenie zawodowe kandydata oraz inne posiadane umiejętności, związane ze stanowiskiem urzędniczym (świadectwa pracy, zaświadczenia od pracodawcy o zatrudnieniu, poświadczony dokument o prowadzeniu działalności gospodarczej).5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko spraw planowania i analiz budżetu gminy i środków pozabudżetowych.  

ds. księgowości budżetowej ” w terminie do 22 maja 2009 r. do godz. 9.00 w Urzędzie Gminy Wielgomłyny, ul Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny (pokój nr 5 osobiście) lub pocztą. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.6. Inne informacje.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowe zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny oraz na wolne stanowiska pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2009 Wójta Gminy Wielgomłyny z dnia 03 lutego 2009 r. w sprawie regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach( dostępne na stronie www.wielgomlyny.bip.net.pl)

Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Wielgomłyny w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Wielgomłyny.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Wielgomłyny oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wielgomłyny .

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP /www.wielgomlyny.bip.net.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy . Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani, będą do odbioru w pokoju Nr 5 /stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych w Urzędzie Gminy w Wielgomłynach/ przez 1 m-c od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty będą zniszczone komisyjnie.

 

 

WÓJT GMINY

mgr Bogdan Witaszczyk